,

Menumpang Outstation

Sunday, August 9 Leave a Comment

Erm, jam ini aku tengah berada kat pantai kemasek, terengganu. tengah menunggu isteri terchenta meeting kat kerteh.


syok jugak, time cuaca redup-redup begini. park keta bawah pokok dan update blog seperti yang korang tengah baca sekarang.

sebenarnya ini merupakan plan yang tidak dirancang. al-maklumlah, keadaan poket kurang mengizinkan sekarang. tapi oleh sebab company dia hantar dia outstation kat kerteh, so aku pun apa kurangnya menumpang kaseh 2 belah kaki. hehe.

seperti biasa, ini kali ke-2 kot aku menumpang kaseh untuk cuti-cuti atas outstation orang lain. hehe. isteri meeting, aku bersuka-ria.

tapi kali ini, meeting isteri terchenta belah petang ahad. so, di sebelah pagi sempat la isteri terchenta bersuka-ria.


aksi lompatan ini adalah shot yang ke-5! al-maklumlah, guna timer.. maka nak melompat pun kena tengok lampu timer kamera tuh!



dah setel melompat-lompat, maka kitaorang pun berenang kat dalam kolam. isteri terchenta dah pandai berenang sekarang hasil usaha kelas berenang yang dia ikut beberapa bulan yang lepas. tapi still kena jaga-jaga jugak sebab kolam tu agak dalam. aku pun sampai paras dagu kalau berdiri.



ok, dalam pada aku tengah update story kat atas tu, hujan turun. tak ada lah lebat sangat. tapi kalau berdiri kat luar tu 8 minit, basah jugak! hehe

1 comments »

  • aman said:  

    huhu. aku tak pernah smpai ganu lagi. huaa..