,

Addicted menjadi petani moden!

Tuesday, August 11 Leave a Comment

Ok, ini adalah akibat daripada gejala sosial yang sangat berleluasa di facebook!

Menjadi petani moden adalah satu hobi yang tak ada kesudahan. Sehinggakan suatu hari isteri terchenta anda bertanya:

"harvest apa arini?"
Dan, ini adalah juga akibat daripada sindrom menanam sayuran mengikut corak seperti yang isteri terchenta nak tengok..


ada ke orang berkebun macam ni?

2 comments »

  • shiemz said:  

    haha.. mang addicted la hang nie.. x sangka aku tau... aku addicted sunsine ranch tue... giler kentang aku dibuatnya.. sehari x masuk mcm x jumpa laki sehari tu... huhuh

  • Mya said:  

    nasib baik aku tak terjebak dengan gejala sosial ini! heh!