4 hari; Streamyx masih down!

Wednesday, April 8 Leave a Comment



Sejak dari ahad aritu lepas ujan lebat, internet kat rumah aku terus mematikan diri sendiri! hampeh tul. Aku malas nak call 1800 tu sebab jawapan dia aku dah tau dah.. mesti dia akan tanya pasal splitter, lampu kelip-kelip dan sebagainya. letih. nak tunggu orang menjawab tu pun dah boleh bikin tensen. baik tak payah telefon. kali ni dah kali ke-3 kot internet macam ni tapi biasa akan pulih sendiri lepas 1-2 hari.

so tadi, aku test lagi dan still tak dapat. so aku try sambung kat telefon.. sekali line tak der "tone" daaa.. ini mesti line tu masuk air sebab hujan lebat kot! kali ni nak kena wat report la kat tmpoint.

p/s: update ni guna maxis broadband milik isteri terchenta

2 comments »

  • Qaseh Iman said:  

    hehehe..ape kata berpihak ke broadband maxis..sure ok punya...

  • Yaniez said:  

    haha...
    biasalah TM...
    itu jek yang akan ditanya...
    sabo je la... =)