, ,

Trip ke Melaka - Part 3 (Final)

Sunday, April 5 Leave a Comment

Ahad, last day sebelum balik ke KL. Berkumpul di dataran pahlawan. Sebelum tu aku temankan isteri terchenta untuk carik barang-barang. Maka aktiviti dah terasing. Setelah selesai, then bertemu di air pancut dlm bangunan tu.

Part ni aku tak berapa ada cerita sangat, so tengok gambar aja lah.. hehe..


semua dah lepak2 dah jer nih.
























perigi Hang Tuah. Diceritakan, digali sendiri oleh Hang Tuah.









so, lepas aja kat perigi Hang Tuah, maka terus lah balik ke destinasi masing-masing.

2 comments »

  • deqnaz said:  

    KOrang buat ape kat telaga tuh?teringin nak tawu!!

  • acai said:  

    waaaa jun, kemain sekarang rajin tangkap gambar gak,hehe..:) bleh ar beli UWA lens jun pasni..nnti kalau jumpa bleh ajar ko editing bleh jadi cam gambar ala-ala chot,hehe..

    Jun, jgn lupa datang umh aku kalau berkesempatan ye..aritu aku mintak alamat kat carneyz, tapi tak sampai plak kat email aku..ni kira aku jemput gaklah,hehe..19/4 kat umh aku..ingat lagi tak umh aku?hehe..