20000 SMS sebulan

Friday, April 10 Leave a Comment

Aku sungguh la tak paham.. seorang budak umur 13 tahun telah menghantar dan terima 20000 sms sebulan!


hantar 10000 sms, terima pun 10000 jugak! apa yang budak ni borak ek?


kan dah kena US4756. bapak jugak yang kena bayar! tapi biar bapak pecahkan henpon dengan tukul dulu!


Hancur sudah!

4 comments »

  • CT Delima said:  

    BUDAK-BUDAK zaman sekarang nak kena pantau. Pantang kita lepa..abis bergayut, bersms, berborak sampai subuh hari. his3..susah nak kawal ank remaja zaman sekarang ni kan. keh3

  • Yaniez said:  

    huhu sangat dahsyat...
    kita je bape sgt nak bersms... huhu

  • shiemz said:  

    Huhhu... impresif..impresif... dasat... mang berbaloi tukul jer hp mcm tue... hahah

  • Topek said:  

    budak ni dalam mimpi pun main sms gak kot agaknye... topek rasa la kan, lagi 2-3 bulan tercabut la jari budak ni... hahaha...