Msjbox Bowling 2008

Sunday, November 30 Leave a Comment



dah setel pun aktiviti bowling. 2 bulan plan. separuh aja yang dapat datang. yang tak dapat datang tu, pegi kenduri agaknyer. sekarang kan musim orang memasang tangga kat rumah masing-masing. aku dulu pun musim cuti sekolah gak.

game yang aku main semalam memang macam biasa aja. dalam satu game tu ader sekali dua jer strike. sebab tu tak menang pemain terbaik. tak per lah. kena training lagi kat virtual bowling.

lepas aja setel game, kena amik isteri terchenta kat bangi. memula plan nak pegi sogo tapi sebab aku sampai bangi pun dah kul 6, pegi makan char kueh teow yang dikatakan best, tapi kureng menyerlah. best lagi yang aku makan dari pasar malam sentul tu.

so pagi tadi, carneyz dah drive semula ke bangi sebab training abes rabu. so aku tak dapat nak amik. so kena la bawak keta. senang nak balik. aku terus bujang lagik sampai rabu nih.

p/s: laporan penuh, video dan gambar boleh didapati di blog Msjbox.com [ klik sini ]

2 comments »

  • ILA said:  

    Tak pe lah Bos..Yg penting kau dah buat yg terbaik & apa yg termampu mngikut kudrat kau sendiri:D

  • Anonymous said:  

    orang yang lane sebelah sumer berjangkit2 kena split.ni penangan jun le nih.isk isk.

    char kuay teow sedap kat pantai dalam, restorang riang-riang, sederet dengan Uda Ocean.sedap woo. ni testimonial dari peminat kuay teow nih.