Jalan-jalan beraya

Sunday, October 19 Leave a Comment

Semalam memang beraya sakan la sikit. 4 buah rumah yang aku ngan isteri terchenta pegi. ekceli kalo ikutkan ada 6, tapi tu yang larat. So, kitaorang plan dari rumah yang terdekat then pegi ke kg penchala, then pusing ke taman puncak jalil, then patah balik ke setiawangsa. then balik.


Syedap semua makanan2 nih. seb baik ni rumah yang 1st, then kena simpang sikit ruangan kosong untuk pegi ke 3 rumah seterusnya. Owner kata, biarlah rahsia! hehe


Kat rumah Romzie. (Azkam, Junaidix, Romzie, Shai)


Kat rumah Chik. dah kul 10pm nih.


Kucen chik yang posing. perasan hensem bila aku amik gambar! muahehe..

P/s: terasa kenyang sangat

2 comments »

  • romzi seli said:  

    kelakar ajak rupa aku di sia... dah lah macam kecik,(memang kecik pun) tenggelam gik rupa ya....
    aduh... malu jak rasa eh...

  • JUNAIDIX said:  

    romzi,

    malu indah eh.. :P hehe