Tak berapa nak faham!

Sunday, September 7 Leave a Comment



P/s:
Kalau cuci jugak cemaner eh? :P

13 comments »

  • Along Arman said:  

    ada maksud tErsurat niE..
    mungkin sinki tErsumbat atau paip air rosak..
    huhuhu..

  • echah_syed said:  

    ade yg nmpk sbb ade pengawal dikiri kanan mu buss.. ekeke :p

  • JUNAIDIX said:  

    along,
    dia tak nak orang guna free tu.. penat bayar bill! :P

    echah,
    hehe.. pedulikan pengawal itu.. basuh kan aja kaki kat situ! :P

  • Kasawari said:  

    aku rasa ni tempat cuci kaki kot.. he he

  • JUNAIDIX said:  

    kasawari,
    tak pun tempat cuci kepala! :D hehe

  • yOnnA said:  

    cabut je la sinki tu kalo tak kasi basuh pape! haha

  • AnNessa said:  

    ermmm..
    agaknya tempat pameran kepala paip jer tu :p

  • ^aNgRiAni^ said:  

    aiyohhh ini mcm pun ada ka?

    huhuhuhuhuhu

  • JUNAIDIX said:  

    fifie,
    bley cuci2 je ke? dia kata tak bley tuh.. :P

  • Reez said:  

    Aku pun tak paham ape yang dia tulis ni Jun...

    Kalau takleh basuh tangan, abis tu nak basuh ape?

    Confius... Confius...

  • JUNAIDIX said:  

    reez,
    entah ler.. basuh telinga kot :P