Salam Aidiladha

Wednesday, December 19 Leave a Comment



Selamat menyambut Hari Raya Aidiladha kepada semua pengunjung blog ini :) Raya tahun ni macam biasa tak balik. Still di sini.

Bezanya, Fysal & Topek (dua beradik) akan datang beraya kat rumah kitaorang kat piggiran batu caves. Kepada sesapa yang nak berkenalan atau nak memeriahkan suasana kat rumah kitaorang ngan Fysal & Topek, meh la datang. Diaorang sampai dalam tengah hari rasanya (kalo tak miss simpang ijok cam aku!)

p/s: rembat logo Msjbox letak kat sini jap.. hehe

1 comments »

  • topek said:  

    pepandai jer kiteorang ni adik beradik. sekeh kang.. muekeke :))