,

Jenjalan makan durian kat Teluk Intan

Monday, December 17 Leave a Comment

Memula plan ni tak berapa menjadi sangat sebab timing kitaorang tak berapa sesuai.. tapi selepas tu, program ni dengan tak semena-mena terjadi lak sebab ahad kitaorang mem "free" kan diri, maka plan pun diteruskan jugak. Matlamat, menghilangkan tahap kebosanan hujung minggu sambil makan durian!

Aku memang tak tau lansung jalan nak pegi ke Hutan melintang, tapi lepas merayau-rayau kat maps, so aku dapat plan jalan nak pegi ke Hutan Melintang tu. Tapi time balik kitaorang sesat sebab terlepas simpang ke ijok.. adeih.. sabor jer la..

Dalam map kat bawah ni, jalan kaler biru tu la jalan yang kitaorang lalu. Fysal kata kitaorang sampai cepat compare ikut jalan yang dia ikut selalu. Aku pun memula tak paham gak, then time balik baru aku tahu yang jalan ke klang tu memang jauh giler beb.. plus sesat gak! huhu..


View Larger Map

So, dipendekkan cerita kat bawah ni la beberapa gambar aku, carneyz & fysal :)



p/s: plan nak pegi penang lak dalam 2 minggu lagik!

2 comments »

  • ILA said:  

    jun,
    kau tau tak,apa prasaan aku kat kau & carneyz skrang?????
    BENGANGGGGGGGGGGG!!!
    DIAM2!!!!!KAU GI BERDUA JER YEAKKKK!!!!!
    ARRHHHHHHH!!!!

    HEHEHEHE~~

  • junaidix said:  

    ila,
    apsal nih? :p ni program terkezut di ujung minggu.. hehe..

    wokeh2.. next time kita ader plan terkezut lagik, kitaorang akan inform kat sumer orang..

    penang ni nak ikut? :P muahehe..