,

Tajuk Blog Baru & Msjbox wish List

Tuesday, July 3 Leave a Comment

Kalerful Life

Tu la tajuk baru aku daripada "Simplest Thought" yang lepas. Ni sumer gara-gara bebudak Msjbox yang suka sangat la men kaler2 tuh :p

Ekceli aku tengah nak buat tagline untuk Msjbox nih :) dan untuk masa sekarang idea tagline yang aku rasa aku rasa saswai ialah "Mewarnai Kehidupan"

"Msjbox - Mewarnai Kehidupan"

amacam? cool tak! penuh dengan kaler2 tegline itu! :p dan kalo korang ada idea tagline yang lagik cool, korang bley share kat aku. maner la tau korang nyer tagline tu akan terus digunakan kat website Msjbox nanti :)


** Msjbox Wish List **

Ekceli ini merupakan listing yang aku dah kumpul tapi masih belum ada masa sangat untuk develop. Tapi apa pun aku akan buat jugak nanti.

1) Arkib Mesej
2) Visitor Log
3) Kolum Email
4) Remember Me
5) Besday Members
6) Kategori - Profile
7) Event List
8) Vote System
9) Rich Text Editor
10) Baju Msjbox
11) Car Sticker
12) Own Smilies
13) Favorites smilies

P/s: wish lish ni jugak korang boleh tengok kat sebelah kanan blog aku tuh :)

4 comments »

  • Anonymous said:  

    jun..kalo nak ngk history yg lamer2 takleh erk utk msjbox nih?

  • junaidix said:  

    nurmawarselina,
    wat masa sekarang ni ada 4 page tu jer la. :) kalau dah pindah tempat, insyallah aku akan tambah lagik kapasiti mesej kat Msjbox itu.

  • Anonymous said:  

    wokay jun tenkiu...

  • Aiden Reez said:  

    Jun..

    Tagline tu dah OK dah tu... Sesuai dengan Msjbox... Logo pun berkaler kaler... So, takde yang lebih sesuai (buat masa ni) selain dari "Mewarnai Kehidupan"...

    Aku adelah beberapa idea untuk web Msjbox, tapi aku tak sempat nak taip... Nanti aku kasi tahu ko ataupun aku e-mail kat ko aje...