Fantastic 4

Monday, July 2 Leave a Comment

Fantastic 4: Rise of Silver Surfer

Lain yang aku nak tengok lain pulak yang dibeli! Konon-konon nak tengok citer Transformers. Sekali apa nyer nasib tiket habis! adeih.. men beli jer tiket citer yang rasa macam best sikit.  Tu pasal la tengok Fantastic 4 tuh! huhu..

Citer nih aku tengok ngan isteri terchenta malam sabtu lepas. Abis jer opis hour, terus pegi kat tengah lembah (midvalley lah!). Citer F4 ni bagi aku ok la jugek. Tak bosan. 

Lagi satu pasal F4: Meteor Garden
Lagi satu cerita yang dok tengah layan.. Meteor Garden. Punye la isteri terchenta suker cerita nih sekitar ujung-ujung sem dalam 2003. Dia sampai beli cd tuh! Aku pun baru tau dia ada cd tuh bila dia selongkar semula kotak-kotak buku dia tuh. Nak tengok citer tu nyer pasal :p

Meteor Garden ni simple jer jalan citernya.. tapi sekali korang dah tengok CD1.. maka.. lepas tu CD2.. lepas tu CD3.. lepas tu.. penat dah.. pegi tido! hehe

3 comments »

  • Anonymous said:  

    aku tak paham apsl org suke tgk cite meteor garden. haha. aku smp skg tak tau lg cite ni psl ape..

  • junaidix said:  

    wawa,
    kalo ko tak try memang ko tak tau citer tu caner :p hehe

  • Aiden Reez said:  

    Aku belum lagi tengok F4... Aku risik web, dah dekat nak hujung2 dah cite tu... Entah sempat ke idak nak tengok...

    Meteor Garden? Ermm.. Pernah dengar cite tu tapi tak mengikuti... Cerita tu berkisar pasal ape yek??