Tag Virus!

Sunday, July 8 Leave a Comment

Ini sumer izali nyer pasal sebarkan virus ni kat aku. Virus selesema kat aku sendirik pun tak habes lagik sejak khamis minggu lepas.. huhu..

1) Apakah resolusi yang anda gunakan?
seribu dua puluh empat kali enam ratus empat puluh lapan

2) Tema atau ciri-ciri blog?
-- lihat soklan seterusnya --

3) Kekuatan Blog anda? (Shoutbox, Komen, Ramai Kenalan, Entri yang menarik perhatian atau lain2, sila nyatakan)
Aper punya soklan. Kekuatan blog bukan terletak pada tenaganya mahupun pada kerisnya.. tetapi kekuatan blog terletak pada huruf "B". Cuba korang tukar huruf "B" tu menjadi huruf "P". Anda tau apa itu "Plog"? :p

4) Kelemahan Blog anda?
-- seperti di atas --

5) Jenis connection anda?
Celcom 3G. apa nak buat sebab kat tempat aku tinggal sekarang ni tak der streamyx!

6) Berapa kali anda menukar baju atau template Blog?
Ooo.. blog pun ader baju yang nak kena tukar eh?'

7) Kekerapan posting?
baca jer entry aku yang lepas-lepas tu.

9) Sejak bila anda mengenali Blog?
2003. Lepas tu delete. lepas tu buat balik. lepas tu pindah. lepas tu patah balik. lepas tu pindah lagik.

9) Adakah anda berpuas hati dengan perkhidmatan blog yang disediakan?
Saper yang buat soklan nih.. dah tau free.. jangan banyak songeh :p hehe

10) Adakah anda berasa tensyen bila Blog rosak? Bagaimana anda mengatasi?
hmmm.. kenaper blog kita boleh rosak eh? :p

11) Apakah harapan anda pada Blog?
Isk.. isk.. buat blog pun kena ada harapan jugak ke? Macam ni jer lah.. korang baca jer blog aku nih selalu. Then dari situ korang akan tau apa pengharapan aku :)

p/s: aku dah jawab soklan nih. virus ini mati di tempat kejadian!

0 comments »