Makan malam

Saturday, July 7 Leave a Comment

Ekceli program makan-makan kat rumah aku telah di kensel sebab Sis tak dapat datang. Makan program tu akan di postpone lain kali :)

Then dalam pada tu jugek ader invitation untuk pegi Dinner korporat kompeni tempat Carneyz keje. Maka kitaorang pun pegi jer la..

Grand Ballroom Sheraton Subang

No meja kitaorang

Tengah belek menu. Chinese food.

Aku pun nak tengok jugek.

Banyak gak tetamu yang datang.

Menteri pengangkutan: Chan Kong Choy

Ada banyak round jugek makan style orang kaya nih. Tak silap aku ada dalam 5-6 round kot. Terlupa pulek nak amik gambar makanan tu sumer sebab sebok makan.. hehe.. sampai ke hujung-hujung round, aku dah pancits dah beb! :p

3 comments »

  • Anonymous said:  

    ooo kat subang, asal x ajak aku sekalik...:p

  • Aiden Reez said:  

    Heheee...

    Biaselah beb... Kalau makan dinner ala 'Chinese' style, memang dia bagi macam2... 5 - 6 round tu biase aje... Memula bagi makan sup dulu.. Pastu baru follow yang heavy...

    Minum lak, dia bagi Chinese tea (which bagi certain orang, memang tak leh masuk sebab takde rasa)...

    :)

    Carneyz keje Kementerian Pengangkutan ye?

  • junaidix said:  

    izali,
    nak ajak cemaner.. kad ader 2 jer :p

    reez,
    menteri pengangkutan tu diaorang nyer tukang rasmi jer :p