Laptop pulak demam!

Wednesday, July 11 Leave a Comment

sedih.. sedih..

pagi tadik aku tengah bersemagat nak buat kerja-kerja yang tinggal tak berapa banyak sangat.. dengan tiba-tiba laptop aku "hang".

sudah! dah lama tak buat penyakit.. kali ni betul2 buat penyakit. then aku OFF kan ajer. ON semula still skrin aku tak keluar apa-apa. huhu..

Maka episod kerja tak jalan bermula. guna laptop tokey balak. nak kena install macam-macam. sampai tengah hari. tokey balak amik laptop aku yang rosak tu pegi bawak kedai.

sekali check, LCD aku rosak! adeih.. parah.. parah! dalam pada tokey balak balik dari opis, dia bawak sebijik komputer lain untuk aku pakai.

dan sekarang ini aku masih kat opis lagi tengah guna laptop tapi bersambung dengan monitor. memang sah lcd display aku rosak!

1 comments »

  • Aiden Reez said:  

    Uik...

    Laptop ko pun bengong jugak? Aku ingatkan PC aku aje...

    Anyway, selamat bekerja!

    P/s:-
    Nasib baik bukan hard disk yang error! Kalau tak, x pasal ko 'hilang' segala galanya...

    :D

    Take care!