Bleach addicted!

Monday, July 23 Leave a Comment

Bermula dari tengok kat tv3 setiap ahad kul 11pm, lama-lama aku dah semakin terkena jangkitan cerita nih.. huhu..

Bila dah terkena jangkitan nih, maka bermula lah aktiviti mendownload cerita nih. Dan sekarang tengah download episod 59-69!

Nak kata best, tak der la best sangat tapi aku suker tengok part lawan-lawan dalam citer nih :p

Sebelum nih, aku terkena jangkitan cerita "Naruto". Dari episod belas-belas sampai la episod 200 lebih. Dan sekarang dah masuk season 2: Shipudden. Tapi aku dah kureng sikit tengok Naruto sebab jalan cerita dah hambar dah..

Tapi cerita Bleach ni asyik berlawan je keje.. tu yang syok tu. hehe.. Tapi aku kira lambat terjangkit jugek la sebab time aku balik raya tahun lepas, adik2 aku kat rumah kat serawak tu dah ada dvd cerita nih :p dahsat lak dari aku.. tak mengapa lah..

0 comments »