Gestrik

Tuesday, June 12 Leave a Comment

Gestrik menyerang Carneyz lagik. Adeih.. Sejak dari hari ahad hari tu lagik gara-gara lambat makan . (bangun pun dah tengahhari) So berlanjutan semalam ngan hari ini. Kesian isteri terchenta ini.. huhu..

Dia kata sakit tu mencucuk-cucuk. Macam perut kena perah! ngeri nyer.. Pagi ni minum susu panas. Then makan roti canai. Meby dah kurang sikit sakit sebab ada something untuk penghadaman.

Semalam dia dah pegi amik ubat kat gestrik kat klinik.

p/s: sabar.. sabar..

2 comments »

  • aria ayumi said:  

    erm.. kene gastrik mmg sakit yg amat... why not jun buat air soya utk ur wife... dulu pun diya penah gastrik gak.. 2 minggu sakit tak menahan... then, mak buat air soya.. minum tu.. alhamdulillah... esoknya makin ok... sampai skang xsakit gastrik dh... :)

    p/s-air soya tu kene buat sndiri... xbley minum yg beli... hope puan carneyz get well soon...

  • WaWa said:  

    aah. kwn aku penah ckp air soya bagus juga. :)