Carneyz dah balik!

Sunday, June 3 Leave a Comment

Kul 4.30am aku dah bangun nak pegi amik carneyz & kakak dia kat KLIA. Macam biasa lah.. tido lambat sebab tengah nak prepare logo Msjbox yang aku nak guna untuk wat sample baju. Ni kemudian cerita.

Dekat-dekat nak kul 4.45am aku drive pegi KLIA. Sunyi gak jalan. Tapi dah masuk highway, jalan banyak la jugak kereta. Aku drive dalam ala-ala bersantai. Then guna lorong tengah. Kat highway, lorong tengah memang lorong untuk bersantai. Orang yang drive laju, sebok potong aku pakai lorong kanan & kiri! hehe..

Sampai KLIA kul 6am, aku pegi parking. Alamak! aku dah lambat nih.. menurut timing 6am tu dah landing! Then terus aku pegi ke International Arrival Hall.. tengok skrin.. "From Paris : ETA 6.25am" ..

Adeih.. ingatkan dah landing tadik. So aku pun pegi la duduk kejap kat kerusi. Pegi solat subuh jap. Duduk semula kat kerusi tu. Jam dah kul 6.15am. Masih tak der upate kat skrin tu kata flight dari Paris dah landing. so aku pun landing semula kat kerusi tadi.

Then entah cemana.. carneyz pegi kejutkan aku! hehe.. rupanya .. dah pukul 7.15am! Diaorang dah sampai pun :p huhu.. Lamanya aku tertido kat kerusi tuh! huhu..

p/s: sampai gak hajat carneyz nak pegi paris!

0 comments »