Spageti

Sunday, May 6 Leave a Comment

Malam tadi aku ajak carneyz pegi Tecso Ampang. Punyer la jauh pegi beli barang-barang makan walhal Giant selangkah jer dari rumah :p sajer nak jenjalan..

Banyak gak barang keperluan dapur yang dibeli. then tengah pegi mencarik barang-barang, then saddenly ternampak "Pasta" maka teringat ngan spageti! maka teringin pulek nak makan spageti. maka aku pun kasitau carneyz..

"apa kata masak spageti?"

"ok.."

so beli la sebungkus spageti. then beli sos pasta spageti. lepas jer setel pegi beli barang-barang yang perlu, then cepat-cepat bayar dah pergi dari tempat kejadian sebelum kehilangan lebih banyak wang sebab beli barang-barang yang kureng keutamaan.

balik jer maka proses memasak spageti diteruskan. dan...

spageti yang di masak oleh isteri terchenta.. sedap!

ok. dah setel makan, then meneruskan sambungan surf internet sampai tertido :p hehe

s/t: spageti yang best aku penah makan semenjak aku tau isteri terchenta pandai wat pasta. sebelum ni aku tak suka pun makan spageti :p

4 comments »

  • Azhar Ahmad said:  

    Dengki pulak nengok org kawen nehhhh.....

  • akirasuri said:  

    adeii nampak sedap..
    lapar pulak tetiba..

  • aunieZ said:  

    heh..sunngoh best spagetti..
    untung nye abg jun dpt isteri pndai n ske masak..heee

    aritu nk msak spagetti malang spagetti out of stock la..hehhe

  • azlina zabha said:  

    ni kasi masuk microwave, bagi cheese tu cair.. pastu.. huuu~ sangat mahsyukkk~~ ok.. sekian saje.. beta terasa nak belajar buat spegatti.. hii~