Prepaid 3G

Tuesday, March 6 Leave a Comment

malam tadi aku tengah test la hp tu untuk connect ke internet.. simple jer.. tapi yang tak best nyer rate nyer mahal gilerz! 10sen utk 10KB

aku bukak website msjbox.com dah abis 200K = RM2! korang bley bayangkan la kalo terus guna prepaid tu berterusan.. konpem kering kontang kredit!

btw, malam tadik gak aku try akses Gmail.. dan hooray! aku dah bley check gmail dari hp aku! hoho! so lepas ni aku bley check gmail kat mana2 aku berada. cool!

untuk korang yang nak try bukak gmail kat henpon, korang just bukak website http://m.gmail.com kat situ korang dah bley login terus.

tapi korang boleh jugak download gmail kat henpon. klik jer "Get Faster Gmail" so dia akan install java program kat henpon. lepas tu bley login macam biasa.

next time aku dah beli unlimited 3g internet, so aku bley online 24/7.

experiment untuk guna laptop akses internet dari hp belum dapat dibuat sebab tunggu aku dah pilih pakej 3g dulu. kalo aku set sekarang.. konpem kredit aku kering terus! adei la..

lepas ni korang akan selalu dapat upgrade untuk Msjbox sebab aku dah boleh terus update dari rumah ;)

p/s: abis RM15 gak kredit aku mlm tadi!

0 comments »