CLK & 3G

Monday, March 5 Leave a Comment

punyer la bersusah-payah pegi lowyatt nak betulkan wireless driver utk laptop carneyz tu, sekali dah sampai kat kedai tu, tak sampai seminit setel! tidaaaaaaaak! grrrr....!

aku sungguh geram sekali ngan laptop itu.. aritu aku punyer la cuba semua driver yang ada kat cd, sekali orang kat kedai tu install dengan cd yang sama.. boleh pulak! hampehs tuls! tengah sabor lagi nih.. huhu..

aperlah nasib diriku ini.. CLK (Cute Little Computer) itu tak suka kat aku! aku sentuh jer konpem problem.. dah la tak nak aku install driver wireless plak tu.. adei la.. nak jugak suruh pegi itu lowyatt yang sesaks dengan manusia itu. parking dah la susah. bayar plak tuh!

tapi ada satu benda yang aku nak survey, sebab tu lah aku kena pegi gak lowyatt tu jugaks! lepas ni aku akan dapat guna internet kat rumah dengan 3g. punya la lambat aku tunggu streamyx. dah dekat 5 bulan.. masih tak der berita. terpaksa la pulak guna 3g. maka.. ter miskin lah aku bulan ini sebab beli henpon itu..

p/s: minggu depan nak register line 3g plak :) yeay!

3 comments »

  • Carneyz said:  

    ahem...

    awak sorang je ke beli hp tu?? :p

  • junaidix said:  

    ahems.. beli ngan awak juge :)

  • akr4m said:  

    baik subscribe maxis broadband bro, dia 3g tapi guna modem. rm68 je sebulan. Modem tu plak bleh pakai A/C atau batt. Hehe. Dalam modem tu akan ada simcard. check http://www.maxis.com.my/broadband/