6 perkara pelik

Wednesday, February 28 Leave a Comment

Kena tag oleh wife terchenta.. maka inilah hasilnya..

1. suka baca google news.. pastu aku akan search berita pasal google. apa lagi benda baru yg diaorang buat.

2. bila aku baca utusan online atau bharian online, section pertama yg aku akan baca baca ialah ekonomi.

3. kalau aku tengah koding dengan bersungguh-sungguh, aku akan 100% kosenterate ngan apa yang aku buat smp orang sebelah sembang aper pun aku tak tau.

4. kalau aku terasa letih atau penat melampau, mesti aku cepat nak meradang. nak bukak baju pun terasa marah sebab baju tu lambat tanggal :p hehehe

5. kalau aku marah atau geram atau meradang, aku akan jadi pendiam. nak cakap pun malas. kalo nak jugak cakap, konpem akan dpt jawapan yang paling ringkas kat dunia iaitu "hmm..."

6. erm.. apa lagi eh?

p/s: virus tag ni tak disebarkan kemaner-maner sebab laptop aku ader antivirus yg power rangers skrg ;)

0 comments »