3 Jemputan

Wednesday, May 17 Leave a Comment


yang ni kad jemputan mek da. kat KB.





yang ni kad jemputan Zam kat melaka.

Sekali ada 3 undangan majlis kawen! 2 kat KB, 1 lagi kat melaka. tapi aku dah plan nak pegi kat KB sebab kat situ bleh pegi 2 terus sebab dekat2 jer.. cumer satu lagi kad yg kat KB tu tak der.. tak per la..



time aku nak pegi beli tiket kat KTM, sekali time aku berbaris tu la diaorang duk sebok tutup kaunter! ader ka patut! tak patut.. tak patut..!

punyer la panjang barisan kat belakang tu.. diaorang leh tutup 4 dari 5 kaunter jualan tiket! saper tak geram..!! aku rasa nak gigit jek orang kat kaunter tuh! dah la kaunter tutup, pas tu sempat lagi gelak2 gurau2 kat kaunter tuh! orang kat belakang-belakang aku sumer menahan perasaang jer!

maka lepas tu, aku pun masuk kaunter, beli tiket g wakaf baru then blah! sabor jer la..

p/s: cuti-cuti malaysia di KB on 3 Jun '06

0 comments »