Sejenak..

Thursday, May 18 Leave a Comment


Kiri: Shai tengah bermain-main ngan Danish (5bulan). cubit-cubit pipi dier tuh! :P
Tengah: Aksi seorang wira! amik contoh ayahnyer gak sbg perwira negara.. ehems..
Kanan: bihun goreng.. nyum! nyum!


Kiri: lagi makanan untuk aku makaaaan! muahahahaha..
Kanan: Acuk77 sekeluarga.. tertinggal sorang :p

aku pun tak sure kenape dengan tetiber jek aku leh tumpang makan FREE kat rumak (Kak) Acuk77 nih! :P ini sumer gara-gara shai la nih..

aper pun tima kaseh la kat tuan rumah.. hehe.. sedap bihun goreng tu! 2x tambah! ahaha.. sengajer tak g makan sebab shai ajak g makan free kat rumah tu! hehe..

smp jer rumah, ler.. berjiran rupernyer aku ngan akak nih! aku block A, dier ngan hasben duk block C. memang dekat sgt la tu.. hehe..

sembang ngan hasben Acuk77, rupernyer dier dah penah pegi Bosnia, aceh sumer tu! yg penting dpt elaun.. manyak ooo! terasa nak jadi askar gak la cenggini! poyo jek.. hehe.. angkat tong gas pun tak lepas.. ni lak nak g main kejar-kejar & tembak-tembak ngan penjahat kat dalam utan tuh! huhu..

tp yg syok jd askar mcm tu, rumah free tu! wooo... lihat lah dunia..! lihat lah dunia..! tak perlu sesusah bayar sewa rumah! best..! best..! maka, barang sesiapa nak duk rumah free jadi lah askar! muahahahaha!

dalam dekat 2 jam gak la lepak kat rumah Acuk77 tuh! kul 10pm, aku ngan shai pun beransur pulang ke rumah masing-masing dengan kenyang nyer ;) alhamdulillah.. murah rezeki Acukk77 sekeluarga..

p/s: semoga berbahagia selalu disamping keluarga tersayang ;)

3 comments »

  • meera said:  

    Jun aku tak dapat bayangkan kalo ko jadi askar... badan sekeping larat ke nak angkat senapang tu? silap aribulan senapang yg angkat ko :p

  • JUNAIDIX said:  

    meera,
    amboi.. sedap & lemak berkrimnyer ayat-ayat ko itu.. tp kalo aku jadi askar pun, meby leh tahan sebulan jer kot.. pas tu cabooot! tapi kalo jadi askar kat dalam pc bleh aaa! muahahaha!

  • NaSh said:  

    askar pc? waaaa.. ada ek? ekeke