AirAsia: Surcharge Lagi Mahal

Thursday, November 24 Leave a Comment



Flight: KL-Bintulu
Tarikh: 08 Jan 2006 13:30
Harga: RM 9.99 x 2 orang
Surcharge: RM 80 (RM30 - Admin, RM50 - Fuel)

Flight: Bintulu - KL
Tarikh: 10 Jan 2006 16:00
Harga: RM 9.99 x 2 orang
Surcharge: RM 80 (RM30 - Admin, RM50 - Fuel)

Jumlah: RM 199.96

Memuler aku tgk harga time tadi, Waaaaah! Murah nyer! try la nak tgk sejauh mana murah nyer itu, than aku pun pilih la tarikh aper sumer, Klik "Teruskan" then aku lihat cam harga kat atas tu! terkezut aku.. surcharge lagi mahal! adoi la.. huhu.. Kalo tak tadi leh gak naik flight tak sampai RM50! :P tapi apakan daya.. huhu..

Then aku check la MAS lak untuk "Best Price" trip yang sama, harga RM894! tak per lah.. hehe.. aku sajer jer nak tgk promo AirAsia untuk Tahun 2006 tu.. :P

Online Ticket Booking
AirAsia
Malaysia Airlines

p/s: mmg murah, kena book sekarang kalo nak terbang murah tahun depan! hehe

2 comments »

  • @zk@m said:  

    hello tuan guru junaidix...knapa ari nih msj box tuh ilang...???misteri nih!!!

  • romzi seli said:  

    salam tok sifu...

    bila gik turn ko makan nasi nok berminyak2 ya... apa crita ko masa tok?
    aku masih di miri dan soon ke sinun kalik... ya pun mun umur panjang...

    Jun,
    cam ne ko moleh address ko sik da blogspot di belakang ya? muskil aku sebagai orang yang buta it tok ehh...