Nasi Kukus Berempah

Saturday, April 18 Leave a Comment

Kalau dah balik lambat, haruslah singgah kat stall nasi kukus. Rasa nasi kukus ni lebih kurang jer dengan nasi yang masak kat periuk biasa, tapi oleh sebab dia ada ayam berempah, maka nasi kukus menjadi pemes.


isteri terchenta tengah membeli nasi kukus

yang aku perasan, makin banyak orang jual nasi kukus sekarang ni. ni kira warung yang ke-2. yang 1st tu macam kureng sket. kat sebelah pintu masuk giant batu caves pun ada gak. kat pasar malam pun ada gak.

p/s: aku suka ayam rempah nyer jer.. hehe

1 comments »

  • an.wardrobe said:  

    kalau kt kb pum memey sohor nga aym berempah ni. keke..
    lepas tu mcm2 kuah la melompat msuk dlm bukusan nsik tu. keke