,

Menu ketika demam 2 hari

Saturday, March 21 Leave a Comment

Rabu & Khamis. Aku MC 2 hari sebab demam, selesema dan sakit kepala. semua dalam satu masa. Selasa rasa macam ok, tapi balik dari lepas keja, memang terus gigil!

Hari Rabu memang tak boleh nak bergerak kemana-mana. Bangun sikit, terasa nak pitam. Baring saja sepanjang hari. Khamis dah ok sikit.

Memang teruk gak demam kali nih. Makan pun tak seberapa. Turun berat badan. makin ringan la..

ubat-ubatan
aku kena minum pulak air garam - tekanan darah rendah!
air masak
100plus. ni doktor yang suruh tau.

Oleh sebab keadaan demam yang teruk, maka tshirt yang aku plan nak amik dah tertangguh. Aku plan nak amik arini. So aku akan mula pos minggu depan la. Harap2 semua sampai dengan lajunya.

1 comments »

  • SiS-lin said:  

    aduh kesian nye la ko...dh kurus bertambah kurus lg la tu..ok jaga kesihatan ok..