,

kenduri tahlil di taman pelangi

Sunday, March 1 Leave a Comment

sejak petang jumaat lagi, aku dah terasa berat kepala. berdenyut-denyut rasa. memang tak tahan la, lepas makan panadol, terus tido awal.

esok nya kepala rasa ringan sikit waktu pagi. boleh la aku prepare final list untuk hantar ke tempat printing baju, renew roadtax motor. tapi lepas tengah hari, kembali berdenyut-denyut, tapi kurang. boleh tahan lagi.

belah pagi, sebelum aku keluar, isteri terchenta pegi ke klcc sebab ada urusan kat sana. so dia pegi la naik motor. al-kisah, program dia abis lambat, so aku pegi la dulu kenduri kat rumah retna. korang jangan pelik yer.. tiada apa-apa yang aneh berlaku di sini. hehe


bacaan tahlil, di kendali oleh saudara chemat.


makan-makan


para blogger yang datang

aku tak dapat nak amik banyak sangat gambar sebab kepala lain macam jer rasa. agak nyer ni demam yang pertama untuk tahun 2009.

0 comments »