terjah menerjah

Monday, February 2 Leave a Comment

ini merupakan aktiviti santai yang tak dirancang kerana semua aktiviti adalah secara spontan sahaja sempena kunjungan lin & family di KL

1st stop: rumah chemat di setapak indah

ekceli aku memang plan nak datang awal, tapi since kena pegi amik carneyz kat klcc dlm kul 9pm, maka aku dah jadi orang paling last sekali sampai. hehe. dah jadi trademark lak.. asal lambat jer muka aku.. asal muka aku jer lambat! hehe..


mee hailam "SYOK".. penat kak CT masak. impresif! aku 2x tambah.. hehe


macam biasa, sesi bergambar adalah acara yang terpenting antara acara-acara penting yang lain. hehe

2nd stop: kotak merah
semua dok sepakat nak pegi menjerit kat dalam kotak. maka si sodep dengan pantas aja booking kotak merah utk 3 jam.


jerit & lompat.. emak saper la tu ek?


sumer dah penat. take 5 kejap


si shai, skrolling lagu apa pulak lepas ni.

3rd stop: tasek metropolitan, kepong

lepas aja di kotak merah, aku balik kerumah sekejap. beli apa-apa makanan ringan yang patut dibawak untuk pegi piknik.


dok khusyuk tengok anak2 main badminton


erm.. yg baju biru tu kakak budak yer.. hehe


kasawari pun ader nih.. hehe


berpiknik di tasek metropolitan, kepong

4th stop: rumah aku.

pepagi lagi dah kemas rumah dan kena masak laksa serawak sebab ader orang nak makan. tepat 1.30pm, chemat & ct dan anak2 sampai dulu. sunggu tangkas sekali! tak lama kemudian, shai pun sampai dengan satay dia. kak ct lak bawak puding.


sila.. sila.. shy.. shy miau lak yer..


then, yang ditunggu dah tiba. jauh datang.


kanak-kanak riang! dok main game aja..

ingatkan lepas aja setel makan laksa, nak terjah rumah kak norz & uncle deri. tapi oleh sebab keadaan tidak mengizinkan, maka terpaksa kensel. terlerai sudah harapan lin nak jumpa. 5 minit kemudian, kak norz lak tepon kata nak terjah kat rumah lak. wah! excited sumer orang. aku lak saspen sebab makanan sumer dah licin!

sesi minum petang dimulakan. beli goreng pisang & keropok lekor. lin sponser nih. kitaorang lak wat la teh panas. baik punya.

tak lama kemudian, kak norz & uncle deri pun sampai. maka terus lah semua kecoh2 sebab peminat berjumpa dengan pujaan hati! hehe


sembang-sembang lagi.


akhir sekali, posing dulu sebelum gerak balik. hehe

terima kasih kepada lin sekeluarga, retna, bondarock, sodep, shai, chemat & ct sekeluarga, kak norz & uncle kunadzri, serta kamera-kameraman yg cilik sekali. hehe

p/s: aku minta maaf sekiranya laksa yang aku buat tu tak sedap. next time buat lagi, kalau ada stok rempah dia.

p/p/s: full album

1 comments »

  • Sis Lin said:  

    terima kasih bt JUn & Carneyz di atas sajian dn layanan yg di berikan..mmg power laksa sarawak tu...lain kali dtg lin jamu dgn laksa johor lak yer...