Rumah Amal Baitul Kasih

Sunday, February 8 Leave a Comment

pagi-pagi lagi kitaorang telah bergerak untuk ke sg buloh. oleh sebab macam tersampai awal, then minum dulu kat mcd. dah setel minum, dah dekat2 nak kul 10, then pegi ke rumah Baitul Kasih.

lokasi rumah ini ialah di rahman putra. sebenarnya ini adalah rumah kedua. yang pertama adalah di rawang seperti dalam gambar pada artikel sebelum ini. merekan baru menduduki rumah ini pada beberapa bulan yang lepas.


sesi bergambar selepas sarapan pagi sebelum memulakan aktiviti sukaneka.


sebelum itu, makan durian dulu


sukaneka


masa untuk makan kek pulak.


masa untuk hadiah.


ini tak termasuk dalam aktiviti rasmi. semua kota-kotak tersebut telah menjadi tempat permainan diaorang. siap ader yang macam nak gaduh2 lagi sebab nak main dalam kotak-kotak tu.


tengok aja lah diaorang ni bermain dengan kotak.

1 comments »

  • shiemz said:  

    Meriahnyer...semoga derang gembira dgn kedatangan korang kat situ...