Jusco Keramat AU2

Friday, December 19 Leave a Comment

malam semalam, lepas balik dari opis dan berehat-rehat kejap kat rumah, kitaorang pegi melawat jusco kat keramat au2.


kat depan pintu masuk. ader mini park kat depan

jusco ni kira baru bukak plastik. semua baru. tile baru. lampu baru. toilet baru. kedai semua baru. cuma sunyi sikit. meby sebab bukan malam minggu kot.

2 tingkat aja jusco kat sini, tapi dia konsep open spaces. memang luas lah. ala-ala carefour wangsamaju pun ada jugak. tapi tak apa lah, tengok-tengok saja.

balik rumah terus tido. Zzzzz...

btw, sebelah pagi time on the way pegi keja, ternampak ini petunjuk jalan. ini cobaan saja tau. bukan betul-betul!


cobaaaaaaan!

6 comments »

  • CT Delima said:  

    huiss..bro..kalau ya pun undang ler kita sama keh keh keh..

  • Bat said:  

    kuss semangat, hahaha..

    Kalau aku yang nampak, mesti aku dah letak huruf X kat belakang, lepas tu aku snap gambar..

    Nakalnya aku, hehe..

  • Framestone said:  

    selalu je lalu lalang kat depan tempat nie..tp xdpt luangkan masa untuk singgah seketika

  • Junaidix said:  

    ct,
    kad dah abis aar.. hehehe

    bat,
    seb baik bukan ko yang jumper.. muahehehe

    framestone,
    selalu eh? hehe

  • Shaira said:  

    Wah2 tak jemput aku yek... Ishk2...

  • cemut said:  

    cobaan ke??bkn betoi2 ke?? cobaan ke??bkn betoi2 ke?? cobaan ke??bkn betoi2 ke?? cobaan ke??bkn betoi2 ke?? cobaan ke??bkn betoi2 ke?? :p hahaha