bila selangor cuti

Thursday, December 11 Leave a Comment

zaman sekarang kira beruntung la jugak sebab time cuti aja kena buat satu perkara yang maha rutin: basuh baju.


terpaksa.. kalo tak, recycle! boleh?

aku ingat lagi zaman aku kecik sekolah menengah, duduk kat asrama. time nak cuci baju lah aktiviti yang sangat mendapat priority yang paling rendah!


kena memberus baju dengan bersungguh-sungguh


berus ijok. ni kes kalau berus yang tadi tu dah ilang kena curi. berus pun bebudak ni rembat.

dan yang paling naya, cicah ngan air lepas tu angkat dan jemur! yg ni aku tak penah buat lagik .. hehe.. kalo buat jugak, konpem baju putih akan ada peta seluruh semenanjung mesia dan juga sarawak!

3 comments »

  • topek said:  

    haha... same la bos.. topek pun, kat poli time weekend jer cuti baju. tu pun nasib la kalau rajin.

  • topek said:  

    *cuci baju... silap plak taip... hehehe..

  • aman said:  

    memang nama berus tue berus ijok yerk? haha..pas nie leh wat berus kuala selangor..