KTM Komuter

Thursday, July 17 Leave a Comment



Petang semalam, aku pegi ke Shah Alam sebab ader hal yang agak penting juge. Aku malas nak pegi naik motor sebab ujan. Lagi pun penat gak duduk atas motor dalam 45minit tuh.

So, dah sampai ke Shah Alam, dalam masa aku tunggu member aku pegi amik, then dengar annoucement..

"Disebabkan oleh masalah teknikal si stesen Kuala Lumpur, semua tren tergendala."

Oooh.. kalau berlarutan, teruk jugak la macam ni.

Dah selesai urusan, so aku start tunggu tren dari 4.30pm, then dalam kul 5.15pm jugak la baru tren sampai. adeih..

Dah sampai ke Bangsar, sekali lagik annoucement macam kat atas tu. Kena tunggu la pulek dalam 10minit.

Nota 18sen:
Yang pelik, time dari KL Sentral ke stesen ke Shah Alam mengambil masa 50 minit. Then time aku patah balik dari Shah Alam ke KL Sentral, hanya 35minit! Adakah driver tren tu speeding? hehe..

1 comments »

  • Ted said:  

    aduh, dulu penah kene time2 mati tren tetiba pintu terbukak..memang takut gle la sebab ted duk tepi pintu tu..