Madrid, Spain

Sunday, March 2 Leave a Comment

Buat pertama kali dalam sejarah hidup, aku pergi ke negara luar dari Malaysia! Macam dalam dreamland la pulek..

Wokeh, ini adalah rumusan keseluruhan trip aku ngan carneyz di Madrid, Spain itu. Apa-apa pun mari tengok gambar dulu. Cerita keselurunan trip aku ke madrid akan aku ceritakan kemudian.


Ni gambar kat tengah2 bandar Madrid.


Ni pun kat tengah bandar Madrid jugak kat sebelah Opera


Kat stesen Metro


Kat depan Plaza de Espana


Kat depan Palacio de Real


Ni pun kat depan Palacio de Real jugak


Kat depan Alcasar


Kat depan Palacio de Communicaciones


Kat depan Plaza de Independencia


Kat tengah2 tasek Estanque.. kat dalam sampan nih.. hehe


Kat atas Madrid Vision, ala.. bas yang 2 tingkat macam kat london tuh..

p/s: Ekceli aku nak ucapkan terima kasih kat Liza (kakak Carneyz) yang kasi guna duit dulu untuk ikut carneyz ke Spain nih. Plus Carneyz pun sapot juge.. Love you so much! muahs! ;)

7 comments »

  • fysal said:  

    happy 2nd time honeymoon, masa muda2 nilah syok nak enjoy ke tempat begini..hope kali ni akan membuahkan hasil :p sori just joking :p

  • Ako Retna said:  

    erkkkk jelesss jelesssssssssss huwarghhhhhhhhhhhh nak hekotttttttttt

  • Unknown said:   This comment has been removed by the author.
  • what everr said:  

    hhuuuuuii jeles nyerr tgk boss ngan wife..

    ada penin² tak ??

    hehe

  • junaidix said:  

    fysal,
    aku tak kira pun dah ke berapa kali aku pegi jenjalan.. hehe..

    ako,
    hehe.. btw, salam takziah :(

    mika,
    pening2 sebab jetlag! :p

  • ^aNgRiAni^ said:  

    ~ woooo...bestnye jun and carneyz gi madrid...aiyah...kalau abg e nengok ni mesti jelezzz...hehehehe...jln2 gi al-hambra tak jun? gi dengan AA yer...best lah...Riani ada gak cdg nak gi jejalan...tapi sekitar asia jer kot...hehehehe...two thumbs up...

  • junaidix said:  

    angriani,
    AA tak sampai ke amsterdam aaar.. naik KLM..