Mr. Crab

Sunday, February 10 Leave a Comment



Dalam keadaan kegawatan kewangan kitaorang sebab akan ada aktiviti yang sangat la diluar kemampuan pada penghujung bulan ini, tapi sempat la jugek nak makan mr.crab ini! :p

Masakan ini dinamakan mr.crab masak merah! nak tau resepi lanjut, kena tanyer chef carneyz atas hidangan yang lazat dan lemak berkrim ini! hehe..

6 comments »

  • shakirah said:  

    Salam to jun... Huaaa...sedapnye. Saya tgh lapar giler nih... Anyway , congratz la atas inovasi msjbox tuh...hehehe...

  • JUNAIDIX said:  

    azhar,
    try la masak sendiri :)

    shakirah,
    thanks :)

  • izali said:  

    aku tgk cam ketam ni kena lenyek lori pon ada....wargkakaka

    ceh gawat kewangan kunun...ketam ni baru RM16 sekilo, sekilo dlm 3-4 ekor...tp kalo beli 5 kilo, nape x ajak aku sekali...hehe

  • Reez said:  

    Waaa....

    Ada ketam la... ala ala jakun

    Sedap tuh... Ade lebih? Heheheehe...

  • JUNAIDIX said:  

    izali,
    ketam tu baru jer kena leyek ngan pisau! muahehehe..

    reez,
    tak sempat nak kasitau ader lebih ke tak.. dah licin pun!