Junaidix.com down lagik!

Thursday, February 21 Leave a Comment


Jam dah pukul 10.50PM, tetapi server Junaidix.com masih tak boleh pakai sebab error macam dalam gambar kat atas tu. Dari segi teori, seolah2 diaorang disable aku nyer web tu. so semua sekali pengguna Msjbox kena. Kecuali website my.msjbox.com, en.msjbox.com, faq.msjbox.com dan labs.msjbox.com sebab semuanya hosting kat blogger.

Yang lain-lain semua nya hancus berderai! Aku dah 2 keping email aku send kat diaorang ni tapi masih belum ada jawapan lagik! hampes nyer support!

Still menunggu lagik nih.. huhu..

7 comments »

  • Kak Long said:  

    tp msjbox kat blog h0ney ok jer... mcmmn tu yek??

  • what everr said:  

    byk kan bersabar bos..dugaan

    hope semua leh settled dgn cepat

  • junaidix said:  

    h0ney,
    erk? iyer ke?

    mikaounik,
    tgh bersabar nih.. huhu

  • kunadzri said:  

    saya ingat kan bos.... ni mesti kes ada org dengki tgk kita semua bergumbira sakan di PD tuh... ngeh..
    xper bos... sabo.. kitorang support u dr jauh.. nak ajak kami gi hentam sapa2 pun ajak jer... hehehe...

  • what everr said:  

    uncle deri kalo g blasah org tu nak ikut tau...


    boring nyerr xder msjbox :(

  • Aiden Reez said:  

    Salam...

    Aku rasa Jun, diaorang tengah upgrade server kot... So ni dalam tempoh grace period, mesti banyak site akan ada error...

    Agaknye sebab diaorang tahu banyak masalah, sebab tu kot diaorang tak reply e-mel ko...

    Sabar Jun... Doa2 la semuanya akan kembali pulih seperti sedia kala....

    Ko ade buat back up tak file@ Msjbox kat server tu?

  • junaidix said:  

    kunadzri,
    hehe.. meby kot ..

    mika,
    dasat aaa.. nak pi ikut belasah orang..

    reez,
    backup sumer ader.. mmg diaorang dah disable akaun aku tuh.. huhu