Rumah Acai

Monday, December 10 Leave a Comment

Hari Ahad, kitaorang pegi kenduri kat rumah Acai. Janji nak berkumpul kat rumah Sheda dlm kul 12pm then terus gerak pegi ke Banting. Tapi kitaorang baru jer lepas pegi pasar minggu. Then pegi makan2 kat kedai mamak.. maka dengan itu dengan rasminya kitaorang lambat la lagi.. hehe..

Kitaorang sampai kat Banting, sumer dok sebok nak balik awal sebab ader appoinment kat kotak merah. adoi la korang.. :p


Tengah call Acai ni.. sesat nak cari kat maner rumah kenduri tu! :p muahehehe..


Acai sedang sebok prepare makanan kat para tetamu yang datang. Dasat la majlis ni eh.. 2 hari 1 malam.. impresif!


Lauk2 yang dah ready atas meja. Aku rasa cam kat restoran laks :p orang len makan kena amik kat meja.. kitaorang terus duduk dan makan.. Thanks Acai.. hehe


Dah setel makan, pengantin pun makan.. Jejaga.. pakcik silat gayong nih :p


Selamat pengantin baru.. moga berbahagia selamanya.. Acai nyer turn bila lak eh? :p konpem 3 hari 3 malam.. hehe..


Sebelum balik, kita bergambar dulu ngan pengantin.. Tengah duduk2.. then ader sorang tegur.. aku macam blur2 sebab nak ingatkan muka orang yang tegur tu.. rupernyer.. Ila (baju merah ngan anak2 duk kat depan).. first time jumpa ila. Dia dok sebok mengadu korang yang lain cepat balik sebab kater dah janji nak jumpa.. tapi akhirnya.. dapat jumpa kitaorang jer..

5 comments »

  • aria ayumi said:  

    nampak mcm letih bebeno je acai tu. huhu.

  • ILA said:  

    uiii..syamil & hasya punya pic ada d sini.tpi kat digicam sya tak de lahhhhh..huhukkkk~~

    apa sekalipun EPY jumpa jun & isteri.syonok arhhh borak dgn u all;)
    apatah lagi jumpa org sebecok sya:p

  • junaidix said:  

    ariya,
    dia kan tuan punya tanah aritu! :P hehe

    ila,
    kitaorang pun hepi gak jumpa kak ila.. yeay!

  • Acaii Jawe said:  

    waaa, gambo adik aku dah de dulu kat sini,kekekeke...:) btw jun, thanks bebanyak sbb sudi datang umh aku yg buruk itu,huhu..maaf kalau layanan tidak memuaskan hati korang berdua ye..:)aku mmg bz lelagila adik aku sampai masa korang ngah makan tu,hihi...

    maaf juga kalau makanan tak sedap ye...sesungguhnya bukan aku yg masak(kalau aku masakpun bukan sedappun,hahaha) kalau aku tak bz bleh aku tapaukan makanan untuk ko tau,huhu...:) apapun, thanks lagi skali untuk korang berdua ye..

  • junaidix said:  

    faisal,
    thank jugak kat ko sebab invite kitaorang datang makan free w/pun kena bayar tol kat tol klia! :P