Virus Tag

Tuesday, September 25 Leave a Comment

Di Tag oleh isteri terchenta :

Sejak bila anda mula berpuasa penuh??
>> hm.. tak berapa ingat la bila.. tapi sekolah menegah kot time tingkatan 1. yang sebelum tu ader jer ke-tidak-lengkap puasa.. huhu..

Pernahkah anda ponteng puasa dan apakah alasannya??
>> time kecik-kecik.. sekolah rendah.. time tu bila pegi kebun jalan kaki, sampai je kat kebun dah haus.. maka berbuka la aku.. amin.. :p

Adakah anda pernah bermain bunga api dan mercun??
>> time kecik-kecik dulu.. mercun ni feveret! tapi tak der duit jer nak beli.. tengok orang main jer la..

Juadah apakah menjadi kegemaran anda sewaktu berbuka??
>> nak kena ada kegemaran ker time berbuka? dari dulu lagi aku makan jer apa yang terhidang. dan sekarang ni pun aku beli apa yang aku rasa nak makan. kekadang paling senang nak fikir.. nasik ayam. abis citer!

Lagu raya manakah yang anda suka??
>> sumer lagu yang lama-lama tu aku suka dengar. banyak la.. kebanyakkan lagu tu sumer aku tak tau tajuk pun!

Tahun ini anda beraya di mana??
>> tahun ini spesel sket.. buat 1st time aku akan beraya dengan isteri terchenta kat Igan, Mukah. Lepas seminggu kat Igan then baru la aku balik kat rumah aku kat Kota Samarahan.. :)

Pernahkah anda bertugas di hari raya??
>> bertugas sempena hari raya memang aku tak berapa suka especially time kanak-kanak yang datang rumah hanya datang nak collect cukai! hehe..

Apakah kenangan paling manis di hari raya??
>> kenangan paling manis tengah dalam proses pembikinan sebab setiap tahun raya kat rumah aku memang ader banyak kek yang manis-manis belaka!

0 comments »