,

Red Inspiron!

Thursday, August 16 Leave a Comment

First sekali nak letak gambar nih la sebagai permulaan :)

My New Red Inspiron

Windows Vista

Inspiron outbox

Setelah mengabiskan banyak duit simpanan untuk mengambil bendalah ni dari syarikat komputer, akhirnya dapat jugak walaupun selepas 2 minggu dari tarikh beli time pc fair arituh.

semenjak laptop compaq tu rosak, mood untuk programming Msjbox ada sikit kureng sebab kalo aku nak wat koding kat opis karang keja2 opis tu pulek yang tak siap. maka.. huhu..

Vista in Action!

p/s: harap2 lepas nih aku akan makin rajin untuk mengupgrade Msjbox :)

2 comments »

  • Acaii Jawe said:  

    waaaa, sejak bila ko suka warna2 ceria nih jun,hihii..RAM ko brape GB tu? aku sbnarnya teringin nak pakai vista nih tapi mmg tak bleh sbb byk lagi software yang aku pakai lum support lagi..lagipun server ofis guna windows, tak bleh connect guna vista,huhu...nak setting IIS pun tak bleh2 lagik..last2 laptop ofis yg baru beli yg aku pakai di downgrade balik,hehehe..

  • nesloais said:  

    weh ni dell inspirion 1520 kan..
    ada device driver utk Win XP tak boss..
    aku xnak le pakai vista.. susah nk buat kije2 opis..