Windows Live Writer

Monday, June 25 Leave a Comment

Windows Live Writer BETA

Ni aku sajer nak try rasa pakai software untuk publish posting kat blog aku.

Kalo korang berasa berminat nak try jugek boleh download software nih kat sini. Tapi harus di ingat bahawa software ni BETA version.

Kalo korang ada akaun blog kat Live Spaces, SharePoint, WordPress, Blogger, LiveJournal, TypePad, MoveableType dan lain-lain.. so korang boleh la g test :)

Aku pun tengah nak test jugek nih.. hehe

p/s: satu kelemahan ketara.. tak bley nak publish gambar kat blogger! huhu.. gambar kat atas tu aku upload semula dari blogger! hampes jugek..

3 comments »

  • rasso said:  

    Bro... gwe gune zing blog nye.. mantap!

  • junaidix said:  

    rasso,
    zing blog? best kah? :D kelak aku check juak..

  • Aiden Reez said:  

    Appearance dah cantik...
    Slalu macam tulah... Cantik kat luar, tapi dalam (isi kandungan) ade aje yang kureng...

    Anyway, kalau ade pape lagi yang terbaru, bagitau yek...

    Nak test gak nih...

    :)