Msjbox Server Error (Again!)

Friday, June 22 Leave a Comment

Ni baru jer berlaku dalam kul 11.40am tadik. Aku dah hantar email kat kompeni hosting provider untuk betulkan problem nih. Biasanya 30minit gak diaorang amik masa untuk betulkan permasalah ini.

Sorry sebab problem berulang lagi.

Sekian, harap maklum.


*** UPDATE : 2.3opm***
Msjbox server dah restart pukul 1.15pm tadi. Sepatutnya korang semua dah boleh access Msjbox macam biasa. Aku mintak maap atas kesukaran yang korang hadapi tadik.

2 comments »

  • Meera Melati said:  

    agaknya pasal msjbox payah nak load... ngan blog2 aku skali takleh nak baca ni huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

    dah la aku bosan tahap tapir ari ni... huwaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • junaidix said:  

    meera,
    sabor.. sabor.. aku pun tengah tensen gak sebab hal2 server cenggini.. huhu