,

Hidden Chest

Friday, June 15 Leave a Comment

Harta Yang Hilang
Oleh sebab "Hidden Chest" dah disembunyikan oleh Geng2 Jurnal itu, maka esok terpaksa lah banyak kumpulan nak kena pegi carik itu "Hidden Chest". Sapa cepat dia kaya! muahahaha

Gestrik Carneyz
Pagi ni Carneyz nyer condition macam dah beransur ok. Tapi ader lagi sikit2 lagik sakit katanya. hm.. esok berjalan-jalan sambil meredah KL dengan penuh sopan santun :p kalo berlari lebeh2 karang sakit pulek..

Zaman dulu-dulu
Last aku join mencarik2 bendalah hilang cenggini.. hm.. ntah aku pun tak ingat :p time sekolah rendah kot :p tu je la. pas tu tak der lagik. lepas sekolah menengah.. membawa diri pegi KL kat semarak itu.

Strategi esok?
Kena ada ke? :p yang aku tau.. aku kena pegi jenjalan dengan penuh santai dan sopan santun . Kalo aku datang kat titiwangsa last sekali pun ok gak :) hehe.. (jgn marah shai!)

Team M sjbo x
Bagi setiap Team Msj box (" Kaler Magic", "Kaler Ayer", " Kaler Pensel" & "Kaler Krayon") yang dah begitu berkobar2 dengan penuh samangat waja dan kancil.. Get ready untuk tukar baju bawah pokok yer . Baju korang aku akan bawak pagi esok. :p Bagi yang tak der tempah baju aritu, korang disyorkan baju kaler oren. Baru la sehati sejiwa Team Msjb ox. Yeay!

Potluck
Korang bawak la apa-apa yang korang rasa boleh makan. Nak bawak ketam masak merah pun bley gak :P adeih.. lapar pulek!

Santai
Dan yang paling penting, bagi aku.. matlamat bukan la nak menang sangat. Nak memeriahkan lagi suasana gathering yang mengumpulkan para-para blogger di Malaysia ini.

2 comments »

  • Azhar Ahmad said:  

    Semoga awek kamu beransur sihat....

  • Anonymous said:  

    good luck utk tresure hunt tu eh. hehe.