Carneyz's Birthday

Wednesday, June 6 Leave a Comment

Hepi besday to my dear wife yesterday! Well.. dah bertambah umur kamu yer ;p Tapi apa pun diharap semakin cute & murah rezeki selalu! muahehehe..

So, dengan harapan yang sungguh membara.. tengah hari semalam aku pegi order bunga untuk dia. Then ajak pegi makan kat restoran yang ada suasana romantika de amour! ;p Lepas penah aku searching kat internet nak mencarik restoran yang romantika tu, then aku ternampak satu restoran "Senja Restaurant" kat KLCC. Fuh! cam best nih.. orang yang dah makan kat situ pun beri review yang best-best belaka..

Then, dah abis opis hour, aku pegi beli kek sepotong. (bajet dah masuk dinner!) then lepas tu pulak aku pegi amik dia kat opis. Memula aku memang tak nak cakap nak makan kat mana.. tapi.. tau-tau jer lah.. sekuat mana azam aku nak merahsiakan restoran tu kat dia.. then dengan nada menggoda gak la.. dia tanya aku makan kat mana.. adeih.. ni yang tak bley tahan nih bila kena goda dek isteri yg cute nih ;p then aku pun kasitau jer la nama restoran tu.

Lepas tu aku pun drive keta. Tak kasitau pun yang aku nak pegi amik bunga untuk dia. hehe.. Drive.. drive.. sampai la kat klsentral. aku suruh dia tunggu jap. dia sebok jer nak tanya wat pe kat situ.. "amik barang.." ringkas jer.

Then bila aku dah kembali kat keta, then aku hulurkan berjambak-jambak bunga tu kat dia! hehe.. terserlah kesukaan dia yang amat sangat. ;p hehe..

Lepas tu aku pun drive lagi pegi KLCC. Naik level 4. Jenuh la mencarik restoran "Senja" tu.. tetapi .. restoran tu dah tak wujud! Then tukar plan.. pegi kat Chakri Palace!

Masuk2 jer sumer orang kat situ akan greeting dengan "Sawadikap.. Sawadikap.. " macam ayam telur sebijik heboh satu kampung lak bunyik nyer ;p hehe

Bab makan ni pulak, aku order "Soft Skin Crab" memang syok ooo.. makan ketam macam makan ayam! tak yah ketuk2 nak pecahkan kulit! Lagi.. order "Salad Mushrooms" dengan Tomyam.

Memula nampak macam sikit jer.. tapi bila dah makan.. pancit2 nak mengabiskan makanan tuh! huhu.. tapi sedap beb makan kat situ! Tapi harga tak yah tanyer yer.. dah boleh agak sendiri ;p

Balik rumah.. aku duduk kejap. Terus padam sebab kenyang dah.. :)

p/s: hepi besday carneyz

3 comments »

  • Meera Melati said:  

    fuiyooooooooooooooooo.... bestnyer acara... bunga apa ko bagi carneyz jun?

  • Anonymous said:  

    pergh.. rasa mcm nak kawin lak bile bace entri ko ni.. romantik gile.. hahahaa..

  • junaidix said:  

    meera,
    bunga lili.. ros.. :D hehe

    wawa,
    kawen la wei :p