Muffin & Picnic

Monday, April 2 Leave a Comment

Ini adalah experiment untuk membuat muffin yang lazat. Maka isteri terchenta begitu bersungguh-sungguh nak buat muffin.

Dah amik semua bahan-bahan tu kat giant, maka ke esokkan hari a.k.a. hari Ahad "Projek Muffin" bermula.

Aku sendiri pun tak pandai sangat buat muffin, maka aku tolong sikit2 jer la :P yg lain serahkan pada yg pakar!

Campur, mix, tuang dan bakar!. dah pun siap! Senang jer rupernyer :p aku ingatkan susah sangat cam wat kek lapis serawak (naper? tak percaya aku bley wat kek lapis serawak!?) :P

Muffin yang dah dibuat itu.. sangat sedap bagi citarasa aku :) hehe.. impresif tu...


Petang tu pulak, bosan duk rumah.. kekononnyer nak pegi opis setelkan keje.. tapi tak pegi gak. So.. pegi picnic jer la..

Pegi la kat tasik perdana :) bawak segala macam bekal-bekalan untuk di makan. Jag air pun kitaorang bawak gak :p hehehe

sajer nak lepak.. nak merasa makan tengah hari di waktu petang kat tasek perdana tuh. hehe..


Simplest thought:
Kekadang idup rutin jer memang la bosan. kena pegi luar jap amik angin. pas tu sambung balik kebosanan. Misalnyer.. esok Isnin.. hm...

0 comments »