tukar url lagi

Monday, March 19 Leave a Comment

so sekarang ni aku dah tukar url lagi untuk blog aku.

aku rasa dah banyak kali aku berpindah randah blog aku nih.. memula dulu aku blog kat junaidix.com, lepas tu ada problem. then pindah balik kat junaidix.blogspot.com. lama gak aku guna blogspot tu. then aku beli junaidix.net pulak. tp aku guna utk bendalah lain. then hosting junaidix.net pulak problem. tp still blog aku kat blogspot.

so sekarang nama junaidix.net tu tak terpakai. so aku pun guna domain tu utk blog aku. yang best nyer, blogger dah bleh sapot "custom domain"

maksudnya, korang just beli domain, tapi hosting kat blogspot dengan nama sendiri. mcm yang aku buat sekarang. domain junaidix.net tp hosting kat blogspot.com ;) tak yah bazir duit byk2 :) domain just rm35 jer setahun.. begitu la citer nyer..


***

sejak 2 tiga menjak nih, website msjbox.com slow giler.. bukan takat website tu jer, tadi aku nak bukak maybank2u.com.my pun terkedek2 gak.. aduih.. aper dah jadi?

tp yg paling ketara.. msjbox.com! mmg terasa slow setiap kali bukak website tuh. sabor jer la.. uhuhuh..

korang cemaner lak? tak terasa slow gak ker?

0 comments »