Genting

Wednesday, February 21 Leave a Comment

erm.. pegi la jugak genting tu sabtu & ahad lepas. dah lama nak pegi tapi x dpt2.. tapi at last.. dpt gak pegi.. tp x naik keta kabel la..

koner tak hingat dunia kalo korang drive panjat genting tuh.. kalo guna kancil, konpem kancil kepenatan bila dah sampai atas tuh..


bendalah ni aku tak sempat naik.. tengah jer berbaris.. sekali teknikal problems la pulak.. adei la..

masuk kat rumah ijau jap. snap jer apa2 yg patut..
yang ni pun aku berangan jer nak naik sebab ni dah kira kena bayar lain kalo nak naik.. bley berangan jadi superman jap ;)

ngeri gak kalo kena tembak ke angkasa :P terangkat dari tempat duduk lak tuh! rasa cam terjun dari bangunan 18 tingkat!

part ni yang aku paling tak suka.. dah la lamer plak tuh! naik sekejap jer..
naik roler koster.. best gilerz! lepas tu plak main go kart! tp yg tak best nyer.. kuat maner pun tekan minyak.. kelajuan tetap 10km/j! huhu..

yg ni plak indoor.. pun kena byr gak kalo nak main.. tengok jer ler..

p/s: duit mengalir mcm air sungai yg turun dari bukit!

5 comments »

  • uMIe MieSYa said:  

    Wahh menarik!! tp sure ramai giler orang kat sana kan.. sbb raya cina.. saya pergi 2-3 minggu lps.. tp tak dapat main sume sebab hujan.. tp, kan FLYING COASTER tu kena bayar lain ke?? rasanya kalo dah ambik pakej untuk outdoor dah leh main sume mende..

  • junaidix said:  

    umie,
    mmg ramai gilerz manusia kat situ! nak main pun kena beratur panjang.. huhu

  • Anonymous said:  

    Isk, tahun lepas aku pegi tengah minggu lagi. Fullamak, habis semua game aku pulun... Spaceshot 2 kali, superman 1 kali (kejap jer dah abih) yang lain tue tak terkira laa.. huhuu..
    Kena buat plan gi plak tahun nie laa, jom..

  • uMIe MieSYa said:  

    tahu takpe... paling ramai cina la kan? paling saya tak suka, ada la pulak budak2 cina nie suka sangat potong Q.. rasa nak sekeh2 je kepala diorg.. :D

  • junaidix said:  

    poyoguy,
    kalo pegi tengah minggu tu time tak cuti tak per :p ni kena amik cuti kalo nak pegi.. adeih.. tp best la bley main byk2 kali! hoho..

    umie,
    tu la pasal.. diaorang raya sumer pegi naik atas tuh.. seb baik time aku baris tu x der yg main potong2 Q cenggitu.. :D