,

Jemputan Majlis Perkahwinan

Monday, November 27 Leave a Comment


Kepada semua pengguna Msjbox, rakan-rakan, sahabat handai, kawan-kawan.. anda adalah dijemput untuk ke majlis perkahwinan kami seperti yang tercatat dalam kad jemputan tersebut. Insyallah, semoga dengan kehadiran kalian, akan dapat memeriahkan lagi suasana pada hari tersebut.

Sekian, terima kasih.

Junaidi & Karni

9 comments »

  • ZaM said:  

    ALHAMDULILLAH .. kahwin jugak mmber aku sorang.. ni .. aku dah agak dah mesti dgn awek ni. heheh... TAHNIAH... Tapi nak gi majlis tu insyaallah kalau ader rezekia ku pegi la..... SEMOGA BERBAHAGIA KE AKHIR HAYAT........

  • skru put3 said:  

    Tahniah dr skru & put3,

    Semoga bahagia & jgn gaduh2 nanti. Jgn noti2. Yg plg penting, saling bertolak ansur.

    Semoga mendapat kerahmatan dr Nya.

  • NaSh said:  

    slmat pngantin baru bos msjbox ku..~

  • shiemz said:  

    Alahmdulillah, kawen gak hang Atok... Semoga cepat la timang cahaya mata. Jgn lupa cukur janggut kambing hang tue di majlis hang nanti... keskeskes

  • Am said:  

    selamat menyambut gerbang perkahwinan Jun, Am memang tak dapat hadir rasanya tapi Am doakan kebahgian sentiasa bersama Jun

  • ikoko said:  

    selamat mendirikan rumah tangga..

    tapi kan junaidix.. skrg belum 10Disember. nape dah takleh invite lagi?

    erm..

  • afterwork8 said:  

    salam pekenalan, selamat berbahagia juga di ucapkan..

  • meera said:  

    tahniah jun & carneyz.