MICET & UKM

Tuesday, July 4 Leave a Comment

Semalam, 3 tempat aku kena pegi dalam satu hari. Pegi KLIA, amik kazen aku. Then terus hantar adik aku pegi MICET, Alor Gajah Melaka. Then patah balik ke UKM, Bangi untuk hanter kazen aku tuh!

Micet, tempat bebudak chemical engineering belajar molekul-molekul. bley wat bom tuh!

Dewan register. banyak gak orang yang hantar. dah setel register, then masuk asrama. setel.

Dewan Gemilang, UKM. tempat register kazen aku tuh. sampai kat sini dalam kul 1.30pm.

Then pegi asrama. Kena pulak tingkat 6. tak der lif! seb baik dia seminggu jer kat sini. lepas minggu orientasi, akan dihantar kat HUKM Cheras. Register jer kat bangi nih.

Dah setel.. boleh balik! Sampai jer kat serdang, maka jalan pun jem sampai la ke tol sungai besi! adei la.. dekat nak sejam gak terkedek-kedek kat atas jalan tuh!

sampai jer rumah terus baring jap. maka.. lena lah aku!

2 comments »

  • kunos said:  

    halluu~ atas skali tu ADTEC la.. micet xde bmbung yg x lawa cm tu..

  • Anonymous said:  

    a'ah btl2..
    2 adtec la bkn micet..