Near Limit!

Thursday, June 1 Leave a Comment

well.. bulan 5 tu memang kire aktif gak la server junaidix.com tu sebab komuniti Msjbox yang dah semakin popular!

expansion plan sedang diusahakan.. at least for the beginning, aku tengah nak re-invent website Msjbox supaya kelihatan lebih kemas dan senang nak navigate. aku tak sure apa feedback korang sumer ngan interface baru website Msjbox nanti.. harap-harap korang suker la yer.. kalo korang tak suker, so korang kena kasi cadangan la supaya aku leh improve user experiences ;)

itu yang buat aku bz 2minggu nih disamping keje-keje kat opis! sorry la kat visitor-visitor yg selalu lepak kat blog aku nih dah juge website Msjbox sebab aku jarang-jarang ada kat situ.

proses kemaskini still work on progress.. and kalo suddenly korang terasa macam lain jer time masuk website Msjbox, tu makna nyer new interface nearly completed! :)

p/s: still overworking.

0 comments »