tensen!

Tuesday, May 30 Leave a Comment

hari sabtu aku aritu memang tensen sebab laptop aku kena cacing brontoks! (virus laa..) perangai cacing tu pelik sket.. biler aku pangkah jer LimeWire (p2p tu), pas tu dier bukak balik.. biler aku pangkah lagi.. dier bukak balik.. dier tak kuar biler aku shutdown jek!

aku ingatkan cacing jenis aper.. biler aku dah siap format sumer laptop aku, baru la member kater tu spesis brontoks! ceh..!

maka.. laptop aku telah diformat dengan jayanyer..! dari pagi smp la ke petang duk install jek program-program yg aku selalu guner..

ekceli memang aku lamer dah nak format laptop aku nih sebab makin lamer makin slow giler babas! dah hapgrade ram jd 1GB pun mcm ader someting yg tak kena..!

so sekarang ni laptop aku terasa ringan nak load windows! cumer aku ader satu masalah.. tak leh nak download gambar dari henpon aku sebab cd driver infrared device aku dah kemaner la aku letak! adoi la.. so aku tak leh nak publish gambar..

p/s: tengah nak re-develop msjbox website agar lebih kemas.

1 comments »

  • Anonymous said:  

    JUN, msjbox ada problem ker??? ako nak post kuar error :O